2014. november 22., szombat

Helyzetjelentés

Mint látjátok, új design van, remélem, tetszik nektek! :) Szerintem ez jobban passzol a történethez, mint a régi. (Nem saját munka, design-hoz hülye vagyok, innen szedtem a sablont.)
A másik. Lektorom javaslatára elkezdem már a mai nap folyamán újraírni az egészet, az elejétől fogva, szóval úgymond kuka az eddigi fejezetek. De azért fenthagyom blogon, nyugodtan olvasgassátok :) Csak jelzem, hogy nem ez a végleges változat. Úgy érzem, sohasem leszek megelégedve a történetemmel, de ez hajt előre, hogy jobb és jobb legyek. Most már minden összeállt, és ezért jobban meg tudnám írni, úgy érzem. A jellemek viszont úgy érzem, kis vérfrissítésre szorulnak, szóval ne lepődjetek meg, ha egy icipicit eltérek az eddigi karakterektől. De igyekszem hitelesen hozni őket :) Köszönöm az eddigi biztatásokat és hogy mellettem vagytok, nélkületek nem ment volna. Ez vonatkozik mindenkire, aki írt nekem, vagy egyéb módon segítette munkámat. Egyszóval: szuperek vagytok! :)


Ezt én fotóztam, a karmazsin égbolt :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése