2014. október 4., szombat

Készül, készül :)

Sziasztok!




Itt az ideje egy újabb helyzetjelentésnek. Még mindig dolgozom a történeten, eddig 13 oldalt sikerült összehoznom csak a jegyzeteknek, és még csak most kezdtem el begépelni. Nagy meló áll előttem, de legalább már nekivágtam :) Tudom, lassan haladok, de az egyetem és a magánéleti dolgok eléggé elveszik a szabadidőmet. De mostantól több lesz szerencsére. Így azt írásra és ötletelésre fogom fordítani :)

Döntésre jutottam: át fogom írni teljesen az egészet, mert szeretnék jelentkezni jövőre Aranymosásra. Úgy érzem, azóta, amióta elkezdtem írni a sztorit, sokat fejlődtem (legalábbis törekedtem rá), és mostani fejjel jobban meg tudnám írni. Rengeteget tanultam, gyakoroltam, és tudom, hogy a regényem jelen állapotában még az előszűrőn se menne át, viszont nem adom fel. Ezért is csiszolgatom ennyit, ezért írom át az új ismereteim, tapasztalataim birtokában.
Ti láttok esélyt arra, hogy a történetem átmenjen az előszűrőn? (Persze, látatlanban nehéz nyilatkozni, tudom, mert természetesen nem ezt a verziót küldeném be, hanem az átdolgozottat.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése